onsdag 12 juni 2013

Inläggen som försvann

Hej och hallå!

Nej jag har inte slutat blogga. Men Blogger som jag använder mig av har motarbetat mig den senaste tiden. SÅ även då jag har bloggat så har blogginläggen inte publicerats.
De kommer dock snart, visst lite förskjutet tidsmässigt och kanske inte riktigt sådär pinfärskt och aktuellt, men säkert ändå läsvärt.

Och nej jag sitter inte inne och arbetar för fulla muggar för att lösa problemet, jag har jobb att sköta och än viktigare träning att få gjord och njuta av.

Just nu är det intervaller som gäller, minuter per kilometer snittet ska förbättras så är det bara, och visst det kanske inte är värsta glädjepassen alla gånger, men för att få till löpglädjen och bli påmind om det helt galet fina med att springa så slänger jag in långpass i mellanåt, dessa ute i naturen och allra helst på stig, kuperad sådan.

Är en stund till nästa lopp, så finns gott om tid till träning, känns bra. Är igång, så nu kör vi.


foto: Antti Aarnio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar