lördag 25 maj 2013

Näshulta mys marathon!


Japp den 6/6 så är det dags igen!
 
Förra året så här dags så planerade jag en löptur för att fira våran Nationaldag på bästa sätt och göra nytta av den lediga dag vi har. En löptur som till största delen gick längs Sörmlandsleden från och till sommarstugan en distans som blev ca 42 km och för mig så var det födelsen av Näshulta Marathon.
 
I år tänkte jag göra samma sak men lite bättre och mycket mysigare. Så denna gång startar löpningen ca 42 kilometer bort på Sörmlandsleden och slutar vid sommarstugan. Löpningem kommer att bli betydligt mysigare och äventyrligare då hela sträckan går längs Sörmlandsledens natursköna och ibland smått äventyrliga sträckning.
 
För att göra det hela än mer mysigt så bjuder jag härmed in just DIG. Dvs den som är sugen på en dag ute i naturen för att göra mig sällskap i ett tempo som passar alla som vill vara med.
Väl i mål så bjuds det på något att äta och dusch möjligheter.
Kostnad: 0 kr.
 
Är du intresserad så hör av dig till mig:
 









1 kommentar:

  1. Jag ska kolla upp om jag måste jobba eller är ledig. Är jag ledig är jag lätt på.

    SvaraRadera