torsdag 27 september 2012

Dryg vecka

Ja det är vad det är kvar till Tjurruset 2012 nu.

 
Det känns bra, känner mig hyffsat stark, inte riktigt sådär lätt som jag skulle vilja, och visst lite skavanker, men inget som borde hindra den korta och intenaiva stundens mosande.

 
Nummerlappen kom med posten idag, PEPPIGT! Blir liksom en på riktigt känsla att ha den i handen.
Bilen blir nog full upp, så kommer att vara mycket förväntan i luften på väg till Åkersberga/Hacksta.
Lite halv ljust väder skulle inte heller skada då Annica ska med och få vakta kameran ;) Annars så vädret ingen större roll. Kanske inte allt för många minusgrader det skulle väl vara det ända för min del. Annars är det bara att köra på.
Klädseln blir nog med största sannoliket som förra åter, lätt och tight, inga konstigheter.


Till helgen blir det back mosande till fjälls hade jag tänkt. Ska bli riktigt bra då den här veckan inte har varit någon höjdare ur tränings perspektiv bortsett från gårdagens underbara "tjurruset pass".

Fick höra av en Spartan Beast London medtävlande att de kommer att satsa lite extra och "Beasta" upp loppet lite ytterligare i London då det börjar närma sig någon form av final. Så det kommer att bli åtminstånne 25 km löpning och över 50 hinder att besegra. Jag såg inga som helst nackdelar med detta så klart, utan bara mer utav det roliga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar