söndag 4 december 2011

Ett skadeskjutet monster: Ryggskott!

Haha ja vad ska man göra. Skratta åt det?
Ja men det är klart..                                               


Men så är det iaf. Känns ju faktiskt riktigt surt, när nu träningen verkligen kommit igång & allt känns så bra. Då var det dags för något & japp ryggskott var vad det blev denna gång. 

Visserligen kunde det ha gått betydligt mycket värre. Jag kan ju gå & stå & så. Men knyta skorna det går ju absolut inte, ta på sig brallor det går, om jag ligger på gålvet & likt en räka liksom ålar i/trär på mig dem ;P
Men ganska sne är jag ju:

Nu gäller det verkligen att hålla peppen uppe. Men moralen är faktiskt & underligt nog på topp. & efter att ha efterforskat lite så verkar det som om ännu mera core träning ska vara bra. Så antar att det bara är att smacka på. Nu lite stapplande & försiktigt i början, hålla mig varm & igång (napropaten ska få göra sitt) för att sedan öka på allt mer & komma tillbaka i storslagen form. Kanske var meningen att vintern skulle komma sent i år.   

Helgens plan (innan vådaskottet) var ett upplägg på en maffig 2000 rep utmaning. Lång löpning & ett ordentligt simpass. I stället har det blivit, promenerande, mjukande, stretchande, liniment, massage & spikmatta. I träningsväg har jag PT:at & peppat Annica. Det blev ett 25 mins bland pass med pannlampa i den backiga skogen bakom husknuten. Ett riktigt roligt påhitt.



Nu ryggsträck & höftutgämning.

Snart tillbaka i galet bra skick ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar