måndag 21 november 2011

Hipp Hurra, 3.6 mil idag!!

Såja, inga problem!
Eller jo kanske lite, men när jag tänker på det så egentligen inte. Menar, känner mig ju fräsh, kanske lite, lite stel i vaderna, brukar ju inte springa allt för mycket asfalt ;)) Men annars så känns det riktigt bra. Kul grej det här med en liten utmaning tills idag. 3 varv på min 12 kilometers runda med rygga & ja det gick ju bra. Jag var lite tveksam till att springa i mina Inov 8 F-Lite 220 då de är 4 mm dämpade fram & 6 mm bak, dvs väldigt tunna, min fot i sättning är enbart fram (inge rull här inte) & då det var en såpass lång sträcka som 36 kilometer. Men är riktigt nöjd med att jag valde dem ändå.

Jag ska ju också erkänna att den mycket inspirerande Per Johansson & hans blogg lite liksom födde idéen. & sen Annica som peppar så bra med att utsråla positiv energi & vara ett riktigt bra stöd, fantastisk flickvän ;)

Men nu vet jag ju att det inte alls kändes eller var så farligt, så längre nästa gång & snabbare såklart.
Kändes dessutom lite extra bra då det blev lite matfusk igår. Dock helt klart värt att fuska då vi var på Jernberghska. Riktigt mysigt & bra käk, helt klart att rekomendera.

Nej dags att hänga upp de nya vinter löp tightsen (Tack!!) & hoppa in i duschen strax dags att sticka till jobbet. & ja just det armhävningsdags också. 50 st i timman alla vakna timmar det här dygnet. Också en kul utmaning. Nu kör vi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar