tisdag 15 januari 2013

Ett stort steg: Fortsättningen!

Oj, Oj vad tiden rusar på!




 Hej, ja det var ett tag sedan nu. Men det har hänt en hel del. Och prioriteringarna har helt enkelt legat på lite andra håll.

Ett stort steg och det som har haft högsta prioritet den senaste tiden är att jag flyttat till Falun. Flytta från Eskilstuna och jobb till Falun och andra jobb och möjligheter är ett äventyr som jag är mitt i och trivs bra med. Just nu trängs vi (jag och Annica) i en liten lgh men snart så bär det av till lite större.

Nära natur och träning, inga ursäkter här inte, känns bra - riktigt bra!

Börjar så smått komma in i alltsammans här uppe nu. Jobba får jag och det rullar på, mycket nytt och spännande. Att varva två skilda uppgifter med varandra känns som ett bra koncept. Bjuda på mig själv och sprida positiv energi är lätt, smittar av sig och ger energi tillbaka. Nu ska bara PT:andet komma igång också och det hänger ju mest på mig själv. Det blir ju till att visa vad jag går för på lördag då jag ska föreläsa och hålla workshop om Naturlig och Funktionell träning på Actic Falun och Actic Training Day. Där jag är en av flera föreläsare och instruktörer som kommer att hålla hov dagen lång med Aktiviteter, pass och föreläsningar. Det blir en bra introduktion för min del kan jag tänka mig, om jag lyckas så som jag tänkt såklart.



Planerna för våren börjar ta form. Olika äventyr och tävlingar gapar efter min uppmärksamhet (känns det som i mitt huvud, nog mest önsketänkande) och någon form av tävlingskalender börjar ta form.

Träningsläger i April, Ultra debut i Maj, Två dagars i Juni, Kanske simhud i Juli, Defenetiv grodvarning i Augusti, Till fjälls i September, Lera i Oktober och säkert en hel del till som ska in där i mellan.

Mer om kommande äventyr och tävlingar kommer snart. Blir förhoppningsvis bättre på att uppdatera mig här nu när jag har "landat" lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar