fredag 1 juni 2012

Då var det dags..

Japp då var det dags igen!


 Idag så skulle det resas ner mot Göteborg och Skatås för nästa stopp på Salomon Trail Tour. Ser mycket fram emot detta lopp, då det ska vara vackert, jobbigt och 21 km, det kan ju bara bli helt underbart. Men innan jag packade in mig i bilen och for mot Uddevalla där jag tänkte spendera natten och hälsa på lite. Så fick jag lite träning gjord.  


Käkade frukost med mamma på landet och sen var det bara att svida om till våtdräkten för lite våtdräktslöpning och simning i sjön.  Det blev en kort slinga med 2 vändor i ner i sjön och 3 löp sträckor och så lite busande med Chivas, som var duktigt avis på att jag fick bada men inte han.







Det var en riktigt fräsh förmiddag med 8 grader i luften och lätt duggregn. Vattnet kändes varmt och gott.

Sen var det bara att packa sig iväg mot västkusten. Ladda inför morgondagen och  och även slänga en och annan tanke på Söndagens planerade äventyr i Borås, Stenålders Camp med Jonas Colting står på schemat, något jag har spanat på länge och tycker ska bli riktigt spännande.

Ha det fint. Nytt inlägg efter loppet såklart!

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar